Zender niet toegankelijk

Zie je de melding 'Zender niet toegankelijk' op een of meerdere zenders? Lees hier wat deze melding betekent en hoe je het oplost.

Wat betekent deze melding?

Je kijkt televisie met een mediabox of Ziggo CI+ Module. Als je de melding 'Zender niet toegankelijk' in beeld ziet kan het apparaat de zender niet laten zien. Bijvoorbeeld omdat de zender niet in je abonnement zit of omdat de mediabox of CI+ Module niet bijgewerkt is met de juiste informatie over je abonnement.

Zo los je deze melding op

  • Controleer of de zender bij je abonnement hoort. Ons basis-tv-pakket heet TV Standard en het uitgebreide tv-pakket heet Movies & Series XL.
  • Valt deze zender buiten je abonnement? Bestel dan een extra zenderpakket
  • Zit deze zender in je abonnement? Dan moet de zender (of zenders) worden hersteld op je mediabox of CI+ Module. Dat doe je door ons te bellen. In het hoofdmenu herstel je vervolgens de zenders. Je hoeft daarvoor niet te wachten op een medewerker.

Meer weten over deze melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten deze melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van deze melding? Vraag of deel het in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo