Overslaan en ga naar inhoud

i34 of i34-9 melding

Je digitale ontvanger (dat kan een CI+ Module of mediabox zijn) ontvangt het signaal van de zender niet goed. Hieronder leggen we je stapsgewijs uit hoe je dit op kunt lossen. Lost een stap het probleem niet op, ga dan door naar de volgende.

1. Even zappen

In de meeste gevallen is de oplossing eenvoudig: zap even naar een ander kanaal. Ga na een paar seconden terug naar de zender waar je de melding te zien kreeg. Als het goed is, heb je nu weer beeld.

2. Opnieuw opstarten

Blijft de melding in beeld, zet de mediabox (of de televisie als je een CI+ Module hebt) dan even uit en aan.

3. Stel je ontvanger opnieuw in

Welke digitale ontvanger je ook in huis hebt staan, we hebben altijd een bijpassend stappenplan voor je. Hiermee stel je binnen 5 minuten je ontvanger opnieuw in.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.