i07-melding

Of de melding i07-04

Momentje, de smartcard wordt gecontroleerd. Zie je deze melding langer dan 10 seconden? Zo los je het op.

Wat betekent een i07-melding?

Je mediabox of CI+ Module is de smartcard aan het lezen. Dat duurt maximaal 10 seconden. Blijf je de melding zien? Dan los je het eenvoudig zelf op.

Zo los je een i07-melding op

  1. Haal de smartcard uit je Mediabox of CI+ Module.
  2. Maak de goudkleurige chip op de smartcard schoon met een droge doek.
  3. Steek de smartcard terug. Zorg ervoor dat het pijltje naar boven en voren wijst. De goudkleurige chip wijst naar de vloer. Gebruik je een CI+ Module? Dan wijst de gouden chip richting de muur.
  4. Duw de smartcard aan tot hij niet meer verder gaat.
  5. Herstart je ontvanger door het apparaat even uit en weer aan te zetten.

Is hiermee de i07-melding niet opgelost? Of wil je graag stap voor stap begeleid worden?

Blijf je hierna nog steeds de i07-melding zien? Neem dan contact met ons op. 

Meer weten over een i07-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een i07-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een i07-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo