E38-melding

Of de melding E38-32

Helaas, er is iets mis met het tv-signaal. Dit komt door een storing. Lees hier meer informatie over de storing.

Wat betekent een E38-melding?

Je ziet een E38-melding op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hierdoor kan je digitale ontvanger de zender niet weergeven op je tv. Het komt voor dat je de E38-melding op een paar zenders ziet of op alle zenders. 

De E38-melding oplossen

1. Controleer of er een storing is

Controleer altijd eerst of de E38-melding wordt veroorzaakt door een storing of werkzaamheden bij je in de buurt. Als dat zo is dan zijn onze techneuten het op afstand aan het oplossen en hoef je zelf niets te doen. Schrijf je dan ook in voor de sms-melding. Dan ontvang je een sms zodra het opgelost is.

Storingschecker

Kijk of er bij je in de buurt storingen of werkzaamheden zijn.

Postcode {{zipcode}} en huisnummer {{housenumber}} Wijzig

Neem contact met ons op
Onze producten kunnen op het door jou opgegeven adres helaas niet online worden besteld.
Neem contact op met één van onze verkoopmedewerkers om je bestelling af te ronden.
Bel 0900 – 0730 (normaal tarief)

Postcode: {{fpc.zipcode}} en huisnummer: {{fpc.housenumber}} Wijzig

Er is iets misgegaan.

Sorry, door een technisch probleem kan het voorkomen dat een mogelijke storing tijdelijk niet wordt getoond. We werken hard aan een oplossing.

Werkzaamheden ({{interruptions.announcements.length}})

Er zijn geen geplande werkzaamheden gepland.

Status: We zijn klaar We zijn voor je aan het werk gepland Wij zijn begonnen op {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Wij zijn klaar op {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} {{x.expec_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Wij zijn klaar op {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Blijf op de hoogte wanneer deze storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding goed ontvangen. Wanneer de storing is opgelost, ontvang je hiervan bericht.

Er is iets mis gegaan bij het registreren. Probeer het nog eens.

Storingen ({{interruptions.outages.length}})

Er zijn geen storingen bekend.

Status: {{x.status == 'opgelost' ? 'We hebben het voor je opgelost' : 'We zijn het voor je aan het oplossen'}} Melding bekend {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Verwachte oplostijd {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Weten wij helaas nog niet Opgelost op: {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Blijf op de hoogte wanneer deze storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding goed ontvangen. Wanneer de storing is opgelost, ontvang je hiervan bericht.

Er is iets mis gegaan bij het registreren. Probeer het nog eens.

2. Geen storing bekend? Herstart je ontvanger

Als er geen storing bekend is of als je ziet dat de storing al opgelost is helpt het om de digitale ontvanger even opnieuw op te starten. Dat doe je zo:

Met een mediabox
Heb je een los kastje naast je tv staan voor digitale televisie? Haal in dat geval de stekker uit het stopcontact. Wacht hierna
1 minuut en steek de stekker weer terug.

Met een CI+ module
Heb je alleen een kaartje in de zijkant van je tv? Haal dan de CI+ module uit je tv. Zet hierna je tv uit en na 1 minuut weer aan. Zodra je tv weer aan staat stop je ook de CI+ module er weer in.

3. Nog steeds de E38 in beeld? Stel je ontvanger opnieuw in

Heeft herstarten geen effect en is er ook geen storing bekend op je postcode? Stel dan je ontvanger opnieuw in. Welke digitale ontvanger je ook in huis hebt staan, we hebben altijd een bijpassend stappenplan voor je. Hiermee stel je binnen 5 minuten je ontvanger opnieuw in.

Zo stel je je digitale ontvanger opnieuw in

4. Kom je er niet uit? We staan voor je klaar

Hebben bovenstaande oplossingen de E38 nog niet verholpen? Dan is er een storing in ons netwerk die nog niet bekend is. Wil je ons even bellen? Onze collega's van de klantenservice staan voor je klaar om het probleem op te lossen.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo