E37-melding

Of de melding E37-32

Helaas, er is iets mis met het tv-signaal. Dit komt door een storing. Lees hier meer informatie over de storing.

Wat betekent een E37-melding?

Je ziet een E37-melding op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hier kun je dus zelf niets aan doen. Zodra de storing door ons is verholpen verdwijnt de melding weer automatisch.

1. Controleer of de storing al bekend is

Omdat een E37-melding een storing in het Ziggo netwerk betekent, is het belangrijk dat we hiervan op de hoogte zijn. Controleer daarom hieronder of de storing al bekend is. Wil je ons even bellen als de storing nog niet bekend is?

Storingschecker

Kijk of er bij je in de buurt storingen of werkzaamheden zijn.

Postcode {{zipcode}} en huisnummer {{housenumber}} Wijzig

Bel ons
Helaas, je postcode is niet bij ons bekend. Check even of je een tikfout hebt gemaakt. Klopt je postcode wel? Bel ons dan op telefoonnummer 0900 - 1884 (normaal tarief). 

Postcode: {{fpc.zipcode}} en huisnummer: {{fpc.housenumber}} Wijzig

Er is iets misgegaan.

Sorry, door een technisch probleem kunnen we niet controleren of er een storing bekend is op je adres. We werken hard aan een oplossing.

Werkzaamheden ({{interruptions.announcements.length}})

Er zijn geen geplande werkzaamheden gepland.

Status: We zijn klaar We zijn voor je aan het werk gepland We zijn begonnen op {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} {{x.expec_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Het aanmelden is niet helemaal goed gegaan. Probeer het nog een keer.

Storingen ({{interruptions.outages.length}})

Er zijn geen storingen bekend.

Status: {{x.status == 'opgelost' ? 'We hebben het voor je opgelost' : 'We zijn het voor je aan het oplossen'}} Melding bekend {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Verwachte oplostijd {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Weten we helaas nog niet Opgelost op: {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Het aanmelden is niet helemaal goed gegaan. Probeer het nog een keer.

2. Geen storing bekend? Herstart je ontvanger

Als er geen storing bekend is of als je ziet dat de storing al opgelost is helpt het om de digitale ontvanger even opnieuw op te starten. Dat doe je zo:

Met een mediabox
Heb je een los kastje naast je tv staan voor digitale televisie? Haal in dat geval de stekker uit het stopcontact. Wacht hierna
1 minuut en steek de stekker weer terug.

Met een CI+ module
Heb je alleen een kaartje in de zijkant van je tv? Haal dan de CI+ module uit je tv. Zet hierna je tv uit en na 1 minuut weer aan. Zodra je tv weer aan staat stop je ook de CI+ module er weer in.

3. Kom je er niet uit? We staan voor je klaar

Hebben bovenstaande oplossingen de E37 nog niet verholpen? Dan is er een storing in ons netwerk die nog niet bekend is. Wil je ons even bellen? Onze collega's van de klantenservice staan voor je klaar om het probleem op te lossen.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo