E37-melding

Of de melding E37-32

Helaas, er is iets mis met het tv-signaal. Dit komt door een storing. Lees hier meer informatie over de storing.

Wat betekent een E37-melding?

Je ziet een E37-melding op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hier kun je dus zelf niets aan doen. Zodra de storing door ons is verholpen verdwijnt de melding weer automatisch.

1. Controleer of de storing al bekend is

Omdat een E37-melding een storing in het Ziggo netwerk betekent, is het belangrijk dat we hiervan op de hoogte zijn. Controleer daarom hieronder of de storing al bekend is. Wil je ons even bellen als de storing nog niet bekend is?

Vul hier je postcode en huisnummer in.

2. Geen storing bekend? Herstart je ontvanger

Als er geen storing bekend is of als je ziet dat de storing al opgelost is helpt het om de digitale ontvanger even opnieuw op te starten. Dat doe je zo:

Met een Mediabox

Heb je een los kastje naast je tv staan voor digitale televisie? Haal in dat geval de stekker uit het stopcontact. Wacht hierna 1 minuut en steek de stekker weer terug.

Met een CI+ Module

Heb je alleen een kaartje in de zijkant van je tv? Haal dan de CI+ Module uit je tv. Zet hierna je tv uit en na 1 minuut weer aan. Zodra je tv weer aan staat stop je ook de CI+ Module er weer in.

Toch nog een e37?

Heb je de ontvanger al een paar keer opnieuw opgestart en krijg je elke keer een e37-melding? Dan kan er iets aan de hand zijn met je signaal en kabels. We helpen je in dat geval graag op deze pagina verder.

 

3. Kom je er niet uit? We staan voor je klaar

Hebben bovenstaande oplossingen de E37 nog niet verholpen? Dan is er een storing in ons netwerk die nog niet bekend is. Wil je ons even bellen? Onze collega's van de klantenservice staan voor je klaar om het probleem op te lossen.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo