Overslaan en ga naar inhoud

E33 of E33-4 melding

Je ziet de melding E33(-4) als je digitale ontvanger niet goed functioneert. Als deze melding blijft voorkomen dan is de mediabox waarschijnlijk defect. Voor je die conclusie trekt, kun je nog een paar dingen proberen...

1. Geen storing bekend? Herstart je ontvanger

Als er geen storing bekend is of als je ziet dat de storing al opgelost is helpt het om de digitale ontvanger even opnieuw op te starten. Dat doe je zo:

Met een Mediabox
Heb je een los kastje naast je tv staan voor digitale televisie? Haal in dat geval de stekker uit het stopcontact. Wacht hierna 1 minuut en steek de stekker weer terug.

Met een CI+ Module
Heb je alleen een kaartje in de zijkant van je tv? Haal dan de CI+ Module uit je tv. Zet hierna
je tv uit en na 1 minuut weer aan. Zodra je tv weer aan staat stop je ook de CI+ Module er weer in.

2. Update de software

Het is altijd verstandig om steeds de laatste versie van de software te installeren. Als er een software-update beschikbaar is, kan het probleem daar misschien mee verholpen worden. Een beschikbare update staat automatisch op het scherm, of vind je in de instellingen van je televisie.

3. Stel je ontvanger opnieuw in

Welke digitale ontvanger je ook in huis hebt staan, we hebben altijd een bijpassend stappenplan voor je. Hiermee stel je binnen 5 minuten je ontvanger opnieuw in.

4. Helpt dit niet?

Alles geprobeerd en nog geen oplossing? Neem contact op en noem de foutcode die je in beeld zag. Geef ook door wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. We gaan je verder helpen.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.