E33-melding

Of de melding E33-4

Helaas, er is iets mis met je mediabox of smartcard. We leggen je hier uit wat je kunt doen om het probleem op te lossen.

Wat betekent een E33-melding?

Je ziet een E33-melding als je digitale ontvanger niet goed functioneert. Als deze melding blijft voorkomen dan is de mediabox waarschijnlijk defect.

Zo los je een E33-melding op

  1. Herstart je mediabox.
  2. Controleer of er een software-update beschikbaar is.
  3. Herstel de fabrieksinstellingen.

Is hiermee de E33-melding niet opgelost? Dan het apparaat waarschijnlijk defect. Bel ons als de mediabox bij ons vandaan komt of bestel eenvoudig een nieuwe mediabox.

Meer weten over een E33-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E33-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E33-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo