E19-melding

Of de melding E19-4

Je smartcard moet bijgewerkt worden. Dat is gelukkig binnen 5 minuten geregeld. We leggen je hier uit hoe je dat doet.

Wat betekent een E19-melding?

Je ziet een E19-melding op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Je smartcard heeft dan belangrijke informatie gemist waardoor de zender geen beeld geeft.

Zo los je een E19-melding op

Een E19-melding los je op door je smartcard te herstellen in Mijn Ziggo. Hierna is hij weer helemaal bijgewerkt en heb je weer beeld.

Meer weten over een E19-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E19-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E19-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo