E120-melding

Of de melding E120-4

Momentje, de smartcard wordt gecontroleerd. Over 10 seconden heb je weer beeld. Blijf je deze melding zien? We leggen je hier uit hoe je dit oplost.

Wat betekent een E120-melding?

Je ziet de E120-melding als je digitale ontvanger of CI+ Module je smartcard aan het lezen is. Zo weet je apparaat precies welke televisiepakketten er in je abonnement zitten. Dit duurt maximaal 10 seconden, waarna je de zender kunt bekijken.

Zo los je een E120-melding op

Blijf je de E120-melding langer in beeld zien dan 10 seconden? Doe dan het volgende:

  1. Haal de smartcard uit je digitale ontvanger of CI+ Module.
  2. Maak de goudkleurige chip op de smartcard schoon met een droge doek.
  3. Steek de smartcard terug. Zorg ervoor dat het pijltje naar boven en voren wijst. De goudkleurige chip wijst naar de vloer.
  4. Duw de smartcard aan tot hij niet meer verder gaat.
  5. Herstart je ontvanger door het apparaat even uit en weer aan te zetten.

Meer weten over een E120-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E120-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E120-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo