E101-29-melding

Helaas, er is iets mis met je smartcard. Herstel alsjeblieft je smartcard.

Wat betekent een E101-29-melding?

Je ziet een E101-29-melding op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Je smartcard heeft dan belangrijke informatie gemist waardoor de zender geen beeld geeft of een opname niet kan worden afgespeeld.

Zo los je een E101-29-melding op

Een E101-29-melding los je op door je smartcard te herstellen. Daarna is hij weer helemaal bijgewerkt en heb je weer beeld. Je smartcard herstellen doe je zo:

  • Zet je tv en digitale ontvanger aan. Zorg dat de smartcard in het apparaat zit.
  • Log in op Mijn Ziggo.
  • Ga naar de optie Smartcard.
  • Klik op Herstel.

Is hiermee de E101-29 melding niet opgelost? Of wil je graag stap voor stap begeleid worden?

Meer weten over een E101-29-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E101-29-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E101-29-melding? Vraag of deel het in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo