E100-melding

Of melding E100-4

Wanneer je je opname niet kunt bekijken of je smartcard moet worden bijgewerkt, kun je deze foutcode krijgen. We leggen je hieronder even uit wat deze melding betekent en vooral: hoe je het oplost.

Wat betekent een E100-melding?

Een E100-melding kan verschillende oorzaken hebben. We hebben ze voor je op een rijtje gezet:

  • Je opname is gemaakt met een apparaat dat niet door Ziggo is gecertificeerd.
  • Je opname is gemaakt met een andere smartcard dan die nu in je ontvanger zit.
  • Je smartcard wacht nog op gegevens uit ons netwerk.
  • Er zit een smartcard in je ontvanger die langer dan 255 dagen niet is gebruikt.

Zo los je een E100-melding op

Probeer je een opname af te spelen?

Als je televisie of digitale ontvanger niet door Ziggo is gecertificeerd, kun je je opname jammer genoeg niet bekijken. Als je de opname hebt gemaakt met een andere smartcard, plaats dan de originele smartcard weer in je digitale ontvanger en probeer het nog een keer.

Probeer je digitale televisie te kijken?

Je hebt weer beeld als je je smartcard bijwerkt. Dat doe je zo:

  • Zet je tv en digitale ontvanger aan. Zorg dat de smartcard in het apparaat zit.
  • Log in op Mijn Ziggo.
  • Ga naar Producten.
  • Klik op het tabblad Televisie.
  • Zoek naar Digitale TV activatie of TV Standard en klik hier op Beheer je televisiediensten.
  • Zoek de smartcard op waar het om gaat. Druk op Zenderaanbod opnieuw ophalen. Druk vervolgens op Ja en wacht dit 15 minuten af.

Is het probleem na het volgen van deze stappen nog niet opgelost? Bel ons dan even.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo