D103-melding

Of de melding D103-6

Helaas, er is iets mis met het tv-signaal. Dat komt door een storing. Lees hier meer informatie over de storing.

Wat betekent een D103-melding?

Je ziet een D103-melding op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hier kun je dus zelf niets aan doen. Zodra we de storing hebben verholpen, verdwijnt de melding weer automatisch.

Controleer of de storing al bekend is

Omdat een D103-melding een storing in het Ziggo netwerk betekent, is het belangrijk dat we hiervan op de hoogte zijn. Controleer daarom hieronder of de storing al bekend is. Wil je ons even bellen als de storing nog niet bekend is?

Storingschecker

Kijk of er bij je in de buurt storingen of werkzaamheden zijn.

Postcode {{zipcode}} en huisnummer {{housenumber}} Wijzig

Bel ons
Helaas, je postcode is niet bij ons bekend. Check even of je een tikfout hebt gemaakt. Klopt je postcode wel? Bel ons dan op telefoonnummer 0900 - 1884 (normaal tarief).

Postcode: {{fpc.zipcode}} en huisnummer: {{fpc.housenumber}} Wijzig

Er is iets misgegaan.

Sorry, door een technisch probleem kunnen we niet controleren of er een storing bekend is op je adres. We werken hard aan een oplossing.

Werkzaamheden ({{interruptions.announcements.length}})

Er zijn geen werkzaamheden gepland.

Status: We zijn klaar We zijn voor je aan het werk gepland We zijn begonnen op {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} {{x.expec_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Het aanmelden is niet helemaal goed gegaan. Probeer het nog een keer.

Storingen ({{interruptions.outages.length}})

Er zijn geen storingen bekend.

Status: {{x.status == 'opgelost' ? 'We hebben het voor je opgelost' : 'We zijn het voor je aan het oplossen'}} Melding bekend {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Verwachte oplostijd {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Weten we helaas nog niet Opgelost op: {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Het aanmelden is niet helemaal goed gegaan. Probeer het nog een keer.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo