ITV-587 melding

ITV-587 melding

Je ziet foutcode iTV-587 als een dienst niet in je abonnement zit. Soms is dat onterecht. Check daarom of je abonnement wel goed op je smartcard staat.

Je smartcard controleren

We gaan nu in Mijn Ziggo controleren of je smartcard goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement. Bekijk Mijn Ziggo bij voorkeur op een tablet, pc of laptop.

Voordat we dat doen hebben we gegevens nodig die op je smartcard staan. Loop dus even naar de digitale ontvanger waarbij je de foutmelding te zien krijgt.

a.

Haal je smartcard uit je digitale ontvanger.

b.

Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op je smartcard geprint staat.

c.

Plaats je smartcard terug in je digitale ontvanger, met de gouden chip naar beneden. Wacht tot je de foutmelding weer in beeld ziet.

d.

Log in op Mijn Ziggo.

Meer weten over de ITV-587 melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een ITV-587 melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een ITV-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo