Overslaan en ga naar inhoud

ITV-587 melding

ITV-587 melding

  • Bezig met laden...

  • Het probleem is opgelost

    Help jij andere mensen verder? Deel je kennis in de Ziggo Community

  • Contact Laten we het samen verder oplossen

    Ga op zoek:

    • Naar een wit stopcontact met 1 of 2 openingen
    • Kijk ook goed in de gang en in de kelder
    • Als je een groene kabel een stopcontact ziet ingaan, is dat de hoofdaansluiting

    Hoofdaansluiting laten verplaatsen

    Vind je de hoofdaansluiting niet op de plek waar je hem verwacht of zou willen hebben? Maak dan een afspraak om je AOP te laten verplaatsen

    Gevonden?

    Goed zo! Klik op Ja, gevonden en geef aan welke hoofdaansluiting het is.

  • Herstel je smartcard in de Mijn Ziggo app

    a.

    Tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je mediabox zitten en deze moet aanstaan. Heb je een CI+ module? Zorg dan dat de smartcard in de module zit en de televisie aanstaat. De chip van kaart hoort aan de dikke zijde van de module.

    b.

    Open de Mijn Ziggo app.

    c.

    Druk op Producten.

    d.

    In het volgende scherm zie je de gegevens van je televisie abonnement.

    Hier staat ook een overzicht van je digitale ontvangers (dit kan een mediabox of CI+ Module zijn). Druk op de knop Hulp bij televisie bij de ontvanger waar je het probleem hebt.

    e.

    Druk op Zenders opnieuw ophalen.

    Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    f.

    Als je na een kwartier nog geen beeld hebt, zap dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.

    Is de foutmelding nu verdwenen?

  • Herstel je smartcard

    a.

    Tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je mediabox zitten en deze moet aanstaan. Heb je een CI+ module? Zorg dan dat de smartcard in de module zit en de televisie aanstaat. De chip van kaart hoort aan de dikke zijde van de module.

    b.

    Log in op Mijn Ziggo.

    c.

    Druk op Producten.

    d.

    Kies voor Televisie.

    e.

    Kies het juiste apparaat of smartcard en druk op Opnieuw ophalen.

    f.

    Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    g.

    Als je na een kwartier nog geen beeld hebt, zap dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.

    Is de foutmelding nu verdwenen?

  • Inloggen op Mijn Ziggo

    In de volgende stap gaan we inloggen op Mijn Ziggo. Je kunt dit doen via je browser of via de Mijn Ziggo app.

    Hoe ga je inloggen op Mijn Ziggo?

  • Je ziet foutcode iTV-587 als een dienst niet in je abonnement zit. Soms is dat onterecht. Check daarom of je abonnement wel goed op je smartcard staat.

    Je smartcard controleren

    We gaan nu in Mijn Ziggo controleren of je smartcard goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement.

    Voordat we dat doen hebben we gegevens nodig die op je smartcard staan. Loop dus even naar de digitale ontvanger waarbij je de foutmelding te zien krijgt.

    a.

    Haal je smartcard uit je digitale ontvanger.

    b.

    Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op je smartcard geprint staat.

    c.

    Plaats je smartcard terug in je digitale ontvanger. Doe dit zoals afgebeeld. 

    Een paar tips:

    • De chip zit aan de bovenkant (vergelijkbaar met als je gaat pinnen)
    • Steek de kant met de chip in de ontvanger

    Wacht tot je de foutmelding weer in beeld ziet.