ITV-587 melding

ITV-587 melding

  • Contact Laten we het samen verder oplossen

    Je hebt alle stappen goed doorlopen. Helaas is het probleem nog niet verholpen. 
    Neem contact op met onze Klantenservice. Dan kijken we samen naar een oplossing.

  • Het probleem is opgelost

    We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen.
    Vind je het ook leuk om mensen te helpen? Deel dan je kennis met andere Ziggo klanten via de Ziggo Community.

    Heb je nog een andere vraag? Vind het antwoord via onze Klantenservice.

  • Je ziet foutcode iTV-587 als een dienst niet in je abonnement zit. Soms is dat onterecht. Check daarom of je abonnement wel goed op je smartcard staat.

    Je smartcard controleren

    We gaan nu in Mijn Ziggo controleren of je smartcard goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement. Bekijk Mijn Ziggo bij voorkeur op een tablet, pc of laptop.

    Voordat we dat doen hebben we gegevens nodig die op je smartcard staan. Loop dus even naar de digitale ontvanger waarbij je de foutmelding te zien krijgt.

    a.

    Haal je smartcard uit je digitale ontvanger.

    b.

    Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op je smartcard geprint staat.

    c.

    Plaats je smartcard terug in je digitale ontvanger, met de gouden chip naar beneden. Wacht tot je de foutmelding weer in beeld ziet.

    d.

    Log in op Mijn Ziggo.

  • Smartcard opzoeken in Mijn Ziggo

    a.

    Ga naar Producten.

    b.

    Ga naar beneden en zoek naar het smartcardnummer waarop je de storing ervaart. Klik bij deze smartcard op Zenders en pincode herstellen.

  • Herstel je smartcard

    a.

    Druk op Opnieuw ophalen.

    b.

    Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    Is de foutmelding nu verdwenen?