BE1-melding

Je mediabox wil niet opstarten. Heb je het apparaat al een keer opnieuw opgestart? We leggen je uit wat je nog meer kunt doen om het probleem op te lossen.

Wat betekent een BE1-melding?

Tijdens het opstarten wordt er software geladen op je mediabox. Deze software staat opgeslagen in het geheugen van de mediabox. Het apparaat heeft deze software nodig om beeld te geven op je tv. Een BE1-melding betekent dat deze software niet goed gelezen kan worden. Je kunt dit vergelijken met een CD die niet wil afspelen.

Zo los je een BE1-melding op

Als de melding BE1 in het display van je mediabox blijft staan, los je dit meestal gewoon op door het apparaat even te herstarten. Je doet dit door 10 seconden de stroomstekker uit het stopcontact te halen. Blijft de melding BE1 ook na herstarten van je mediabox zichtbaar? Dan is het apparaat mogelijk defect. Neem in dat geval contact met ons op voor een oplossing op maat.

Meer weten over een BE1-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een BE1-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een BE1-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

Ziggo Community

Hier hebben andere Ziggo klanten het over op de Community.

Ziggo Community

Hier hebben andere Ziggo klanten het over op de Community.

Ziggo Community

Hier hebben andere Ziggo klanten het over op de Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice