Ziggo TV app

Met de gratis Ziggo TV app keek je televisie op je smartphone of tablet. De Ziggo TV app is niet meer te downloaden en te installeren. We leggen je uit wat dit voor je betekent en hoe je eenvoudig overstapt naar onze nieuwe televisie-app: Horizon Go.

Stap over van Ziggo TV naar Horizon Go

We hebben een nieuwe, verbeterde tv-app voor je: Horizon Go. Met de Horizon Go app kijk je tot wel 100 zenders op je smartphone en/of tablet, afhankelijk van je abonnement. Thuis, onderweg of waar je in Nederland ook bent. Nu met 42 zenders in HD-kwaliteit.

Download en installeer Horizon Go

Dit heeft Horizon Go je te bieden

  • gratis te gebruiken voor alle klanten van Ziggo met een Televisie abonnement
  • ruim 100 zenders live kijken, waarvan 42 in HD, afhankelijk van je abonnement
  • overal in Nederland tv-kijken over 3G, 4G en wifi
  • Programma's opnieuw starten met Replay TV
  • complete en overzichtelijke tv-gids
  • programma's terugkijken met TV Gemist
  • genieten van de beste films en series met MyPrime en On Demand
  • beschikbaar voor Apple iPhone en iPad en Android smartphones en tablets
  • Horizon Go is er ook voor je laptop of pc op horizon.tv

Download en installeer Horizon Go

Kan ik de Ziggo TV app blijven gebruiken?

Staat de Ziggo TV app al geïnstalleerd op je smartphone of tablet? Dan raden we je aan om over te stappen naar de Horizon Go app. De Ziggo TV app zal namelijk zeer binnenkort niet meer werken. Horizon Go is gratis en zo blijf je gewoon al je favoriete programma's bekijken op je smartphone of tablet.

Let op: heb je ná 13 april 2015 je tv- of internetabonnement gewijzigd? Dan kan het zijn dat de Ziggo TV app nu al niet meer werkt. Download en installeer ook in dat geval de Horizon Go app.

Meer vragen over de Ziggo TV app?

Onderaan deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over de Ziggo TV app. Werkt de Ziggo TV app niet? Zo los je het op. Je kunt natuurlijk ook de Horizon Go app uitproberen. Download en installeer in dat geval de Horizon Go app voor iOS of Android.

Vragen over de Horizon Go app

Waarom moet ik overstappen naar Horizon Go?

 

Wat maakt Horizon Go beter dan de Ziggo TV app?

 

Wat zijn de overeenkomsten tussen Horizon Go en de Ziggo TV app?

 

Kan ik de Ziggo TV app blijven gebruiken?

 

Algemene vragen over de Ziggo TV app

Wat is er nieuw in versie 6.0.0 van de Ziggo TV app?

 

Op mijn apparaat is het beeld bij TV Kijken niet zo goed, hoe komt dat?

 

Ik ben net nieuw bij Ziggo. Kan ik direct tv-kijken met de Ziggo TV app?

 

Inloggen lukt niet, hoe los ik dit op?

 

Ik krijg de de melding 'Geen TV en Internet'. Hoe kan dat?

 

Vragen over de iOS-app

Kan ik elk apparaat van Apple gebruiken?

 

Werkt het ook met een gejailbreakte* iPhone?

 

Waarom hoor ik geen geluid?

 

Ik heb wel geluid, maar geen beeld

 

Ik krijg een melding met de foutcode 14055 of 14056

 

Hoe werkt de kinderslotcode?

 

Vragen over de Android-app

Kan ik elk apparaat met Android gebruiken?

 

Ik heb mijn Android apparaat 'geroot' en de app crasht wanneer ik live tv wil kijken.

 

Kan ik via de App On Demand of extra zenders bekijken?

 

Heeft dit artikel je geholpen?

Help je ons met het verbeteren van deze pagina? Is het duidelijk of mis je informatie? Schrijf op wat je nog mist of wat je juist goed heeft geholpen. Je krijgt geen persoonlijke reactie. Wij gaan er mee aan de slag om onze website nóg beter te maken. Hartelijk dank! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ga naar ziggo.nl/contact.

  1. Je hebt nog niet aangegeven of je vraag op deze pagina is beantwoord.
  2.  
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice