Ziggo TV App

Televisiekijken in en om het huis? Met de gratis Ziggo TV App kijk je televisie op je iPad, iPhone of iPod Touch of Android smartphone en tablet.

Kan ik de Ziggo TV App gebruiken?

De Ziggo TV App is binnenkort niet meer beschikbaar. Natuurlijk willen we dat je gewoon tv kunt kijken op je tablet en smartphone. Daarom is de Horizon TV App nu beschikbaar voor alle klanten van Ziggo. Gebruikte je de Ziggo TV App al? Dan kun je de app nog even gebruiken. Zodra de Ziggo TV App helemaal stopt, krijg je van ons een bericht. Heb je nog nooit eerder de Ziggo TV App gebruikt? Dan is het helaas niet meer mogelijk om deze app te gebruiken. Download en installeer in dat geval de Horizon TV App. Met deze app kijk je ook naar tv op je mobiele apparaten en bied je daarnaast nog veel meer mogelijkheden.
  

Inloggen lukt niet

Lukt het niet om in te loggen op de Ziggo TV App? Dit kan twee oorzaken hebben:

  1. Heb je nog nooit eerder ingelogd op de Ziggo TV App op deze smartphone of tablet? Dan kun je de Ziggo TV App niet gebruiken. Download de Horizon TV App en geniet van dezelfde mogelijkheden en meer!
  2. Werkte de Ziggo TV App voorheen wel op dit apparaat? Misschien gebruik je niet de juiste gebruikersnaam of het juiste wachtwoord. Dat zijn de gegevens van je Mijn Ziggo account. Lukt het niet met je Mijn Ziggo gegevens? Zo los je het op

Melding 'Geen TV en Internet'

Lukt het niet om in te loggen op de Ziggo TV App? Dit kan twee oorzaken hebben:

  1. Heb je nog nooit eerder ingelogd op de Ziggo TV App op deze smartphone of tablet? Dan kun je de Ziggo TV App niet gebruiken. Download de Horizon TV App en geniet van dezelfde mogelijkheden en meer!
  2. Werkte de app voorheen wel op dit apparaat, maar krijg je nu de melding dat je niet het juiste abonnement hebt? Dit verhelp je door in de App naar Mijn Account te gaan. Kies voor Uitloggen en log daarna opnieuw in. Verhelpt dit het probleem niet? Verwijder dan de Ziggo TV App en installeer dan de Horizon TV App.

Algemene vragen

Wat is er nieuw in versie 6.0.0 van de Ziggo TV App?

 

Op mijn apparaat is het beeld bij TV Kijken niet zo goed, hoe komt dat?

 

Ik ben net nieuw bij Ziggo. Kan ik direct tv-kijken met de Ziggo TV App?

 

iOS-vragen

Kan ik elk apparaat van Apple gebruiken?

 

Werkt het ook met een gejailbreakte* iPhone?

 

Waarom hoor ik geen geluid?

 

Ik heb wel geluid, maar geen beeld

 

Ik krijg een melding met de foutcode 14055 of 14056

 

Waarom kan ik niet inloggen?

 

Hoe werkt de kinderslotcode?

 

Android vragen

Kan ik elk apparaat met Android gebruiken?

 

Ik heb mijn Android apparaat 'geroot**' en de app crasht wanneer ik live tv wil kijken.

 

Kan ik via de App On Demand of extra zenders bekijken?

 

Heeft dit artikel je geholpen?

Help je ons met het verbeteren van deze pagina? Is het duidelijk of mis je informatie? Schrijf op wat je nog mist of wat je juist goed heeft geholpen. Je krijgt geen persoonlijke reactie. Wij gaan er mee aan de slag om onze website nóg beter te maken. Hartelijk dank! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ga naar ziggo.nl/contact.

  1. Je hebt nog niet aangegeven of je vraag op deze pagina is beantwoord.
  2.  
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice