Zenderaanbod opnieuw ophalen

In Mijn Ziggo kun je je zenderaanbod herstellen. Als je dit doet, zal het opnieuw naar je mediabox worden gestuurd. In de meeste gevallen verhelpt dit het probleem. Je kunt inloggen via je browser of gebruik maken van de Mijn Ziggo app:

Tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je mediabox zitten en moet de box aanstaan. Heb je een CI+ Module? Zorg dan dat de smartcard in de module zit en de televisie aanstaat. De chip van kaart hoort aan de dikke zijde van de module.

Ga vervolgens naar Mijn Ziggo en ga naar de optie Producten.

Navigatie Mijn Ziggo

In de categorie Televisie zie je de ontvanger staan die in je abonnement actief zijn.

Druk op de link Zenders en pincode herstellen naast de ontvanger waar je het probleem ervaart.

Optie Digitale ontvanger en smartcards in Mijn Ziggo

Op de pagina die hierna verschijnt zie je Zenderaanbod ophalen.

Klik op de button Opnieuw ophalen.

Optie 'Zender ophalen' in Mijn Ziggo

Het zenderaanbod dat bij je abonnement hoort wordt nu opnieuw naar je ontvanger gestuurd. Dit kan tot 15 minuten duren. Laat de tv en de ontvanger in de tussentijd aanstaan!

Als je na een kwartier nog geen beeld hebt, zap dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.

Tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je mediabox zitten en moet de box aanstaan. Heb je een CI+ Module? Zorg dan dat de smartcard in de module zit en de televisie aanstaat. De chip van kaart hoort aan de dikke zijde van de module.

Open vervolgens de Mijn Ziggo app en ga naar de optie Producten.

Navigatiebalk Mijn Ziggo app

Heb je meer ontvangers (dit kan een mediabox of CI+ Module zijn)? Scroll dan naar de ontvanger waarbij je het probleem ervaart. Druk daar op Hulp bij televisie.

Scherm 'Hulp bij televisie' in de Mijn Ziggo app

Druk in het volgende scherm op de knop Zenders opnieuw ophalen.

Detailscherm ontvanger in Mijn Ziggo app

Het zenderaanbod dat bij je abonnement hoort wordt nu opnieuw naar je ontvanger gestuurd. Dit kan tot 15 minuten duren. Laat de tv en de ontvanger in de tussentijd aanstaan!

Als je na een kwartier nog geen beeld hebt, zap dan eerst naar kanaal 14 (Ziggo Sport). Daar zou je beeld moeten hebben. Ga na ongeveer 1 minuut terug naar het kanaal waar je vandaan komt.