Telefoon terugsturen

We hopen natuurlijk dat je een perfecte match hebt met je nieuwe telefoon. Maar mocht het toestel toch tegenvallen dan mag je altijd binnen 14 dagen het toestel terugsturen. We leggen je uit hoe je dat doet en wat de voorwaarden zijn.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

De voorwaarden voor terugsturen

Als je de smartphone telefonisch of via onze website heb besteld en bij aflevering is hij niet zoals je had verwacht, dan mag je het apparaat binnen 14 dagen terugsturen. Houd daarbij rekening met de volgende voorwaarden:

  • het toestel moet onbeschadigd zijn
  • het toestel moet in de originele verpakking zitten
  • eventuele accessoires zoals opladers etc. moeten weer in de doos zitten

Als het toestel toch beschadigd of onvolledig retour komt dan kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Heb je de telefoon in de winkel gekocht? Dan is het niet mogelijk om van de aankoop af te zien en je telefoon terug te sturen.

Zo stuur je een telefoon terug

Net zoals we je toestel per koerier hebben afgeleverd halen we hem ook gewoon weer op. Maak hiervoor een afspraak door even te bellen met onze Klantenservice. Ze prikken dan een datum met je. Zorg ervoor dat je zelf aanwezig bent als de koerier de telefoon komt ophalen en dat je je kunt legitimeren.

Telefoon kapot?

Wil je je telefoon terugsturen omdat het toestel kapot is? Volg dan ons stappenplan en meld het toestel online aan. Als het defect binnen 7 dagen na ontvangst is opgetreden, dan krijg je kostenloos een nieuwe telefoon. Bel ons dan even en het is zo geregeld. Ná 7 dagen gaat de garantieregeling in. 

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo