Telefoon kapot

Telefoon kapot

Doet je mobiele telefoon het ineens niet meer? Gaat hij bijvoorbeeld niet meer aan, is het scherm kapot of loopt de batterij sneller leeg dan een lekke fietsband? We gaan je helpen. In een paar stappen kom je erachter of je de telefoon zelf weer aan de praat kunt krijgen of dat hij gerepareerd moet worden.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Waar heb je de telefoon gekocht?

De oplossing voor je probleem kan nét iets anders zijn als je de telefoon bij ons gekocht hebt. Twijfel je hierover? Tussen 1 december 2016 en 18 april 2017 hebben we telefoons van Ziggo verkocht. Als je de telefoon buiten dat tijdvak hebt gekocht, dan komt het toestel niet bij ons vandaan.

Telefoon bij Ziggo gekocht

Telefoon ergens anders gekocht

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo