Gespreid betalen over naar Vodafone

Een nieuwe telefoon kan best een flinke uitgave zijn. Daar hebben we rekening mee gehouden. Je toestel kun je met een lening gespreid betalen. Omdat we onze krachten hebben gebundeld met Vodafone gaat Ziggo Mobiel over in Vodafone. De leningen voor de toestellen zetten we daarom over naar Vodafone.

Overzetten gaat vanzelf

We zetten je lening over naar Vodafone en je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Er veranderen wel een paar dingen en dat zal misschien een beetje wennen zijn:

  • Je mobiele abonnement en maandelijkse betalingen voor de lening staan nu samen op je Vodafone factuur. 
  • De lening wordt voortaan afgeschreven door een ander rekeningnummer dan je gewend was. Misschien herken je het rekeningnummer, want het is hetzelfde rekeningnummer als waarmee we je mobiele abonnement afschrijven. 
  • Het moment waarop we de lening afschrijven kan anders zijn. 
  • De lening vind je voortaan in My Vodafone en niet meer in Mijn Ziggo.
  • Je lening wordt nu gelijktijdig met je abonnement afgeschreven en staat ook op de Vodafone factuur vermeld.
Wat verandert niet?
 
  • We veranderen natuurlijk niets aan het resterende leenbedrag en aantal periodes.

My Vodafone

Nadat de lening is overgezet naar Vodafone is de lening ook zichtbaar in My Vodafone. Hierin kun je het resterende leenbedrag zien en de bijbehorende termijnbedragen. De lening is dan niet meer zichtbaar in Mijn Ziggo.

Hulp nodig?

Voor al je vragen over je telefoon, abonnement of lening kun je nu terecht bij Vodafone.

Veelgestelde vragen

Veranderen de voorwaarden?

Ja, de voorwaarden van Vodafone wijken in detail iets af van de voorwaarden zoals je deze kent van Ziggo.

Kan ik mijn lening eerder afbetalen?

Ja, dat kan. Bel hiervoor met de klantenservice van Vodafone.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo