Levering van je telefoon

Heb je een telefoon besteld en wil je wat weten over de levering of bezorging? We leggen je precies uit wat je kunt verwachten na het bestellen van een mobiele telefoon.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Afspraak maken voor bezorging

We brengen je nieuwe telefoon altijd per koerier naar je toe. We leveren je telefoon altijd op het adres waar je mobiele abonnement geregistreerd staat. Heb je een afspraak staan, maar wil je die verplaatsen of de telefoon toch op een ander adres laten afleveren? Geen probleem, dat doe je tot 2 dagen van tevoren door met je ordernummer en adresgegevens in te loggen op afspraakstatus.nu

De koerier komt bij je langs

Als de koerier voor je deur staat heeft hij een paar dingen nodig. Zo weet hij zeker dat hij je nieuwe toestel aan de juiste persoon geeft. Dit heeft de koerier nodig:

  • je identiteitsbewijs
  • het bankpasje van de rekening waar je ook je Ziggo abonnement mee betaalt

Je telefoon is binnen

Is de koerier bij je langs geweest? Dan is het tijd voor misschien wel het leukste moment: de doos openmaken en het plastic eraf trekken. Zodra vervolgens je nieuwe glimmende telefoon in je hand ligt wil je natuurlijk meteen aan de slag. Hulp hierbij nodig? Met onze toestelhulp is dat zo gepiept. Veel plezier!

Nog niet helemaal tevreden? Laat het ons weten.

Klikt het toch niet helemaal tussen jou en je nieuwe telefoon? Of past de kleur toch net niet helemaal bij je interieur? Binnen 14 dagen mag je de telefoon gewoon terugsturen. Daar zitten natuurlijk wel voorwaarden aan. Lees meer over terugsturen van je telefoon.

Veelgestelde vragen

Ik heb de koerier gemist. Hoe maak ik een nieuwe afspraak?

Stond je net onder de douche of kwam de deurbel niet boven het geluid van de wasmachine uit? Wat de reden ook mag zijn, de koerier laat altijd een kaartje achter met daarop een persoonlijke link waarmee je online een nieuwe afspraak maakt. Liever iemand spreken? Dan staat er ook een speciaal telefoonnummer op dat je kunt bellen voor een nieuwe afspraak.

De koerier is niet langs geweest. Wat kan ik doen?

Heb je op het afgesproken adres, de datum en tijdstip geen koerier gezien? Bel ons dan direct. We nemen dan contact op met de koerier.

Mijn oude simkaart past niet. Wat nu?

Gebruikte je al Mobiel van Ziggo, maar had je oude telefoon een groter formaat simkaart? Controleer dan of je hier een kleinere simkaart uit kunt drukken. Lukt dat niet? Vraag dan een nieuwe simkaart aan.

Ik heb een defecte telefoon ontvangen. Wat moet ik doen?

Heb je je nieuwe telefoon uitgepakt, maar werkt hij niet? Met ons stappenplan is het zo opgelost.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo