APN-instellingen voor Mobiel

Wil je internet op je mobiel instellen en zoek je hiervoor de APN-instellingen voor Mobiel van Ziggo? Hier lees je alles over het instellen van de APN voor 3G en 4G.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

3G en 4G stap voor stap instellen

Maak het jezelf makkelijk en stel mobiel internet in met dit stappenplan. Hier lees je precies hoe dat voor je eigen toestel in z'n werk gaat en welke APN-instellingen je nodig hebt. Hier vind je meer informatie over mobiel internet van Ziggo.

Losse APN-instellingen

Ben je op zoek naar de APN-instellingen? Je vindt ze hieronder. We hebben op dit moment nog verschillende APN's voor verschillende abonnementen. Selecteer daarom eerst het abonnement waarvoor je de APN wilt weten.

Veel, Heel Veel of Héééél Veel
Basis, Meer, Regelmatig of Eindeloos
Voldoende, Ruim, Enorm, Familie, Samen (4G)

Veelgestelde vragen

Met welke abonnementen krijg ik 4G?

Heb je al Mobiel van Ziggo, maar nog met een oud abonnement zonder 4G? Neem dan contact met ons op. Dan informeren we je over de opties. En zo stel je je telefoon in voor voor 4G.

Ik hoor 4G te kunnen gebruiken, maar mijn toestel blijft op 3G zitten. Hoe kan dat?

Heb je een Ziggo Mobiel abonnement, maar lukt het nog niet om je toestel op 4G te krijgen? Volg ons handige stappenplan.

Waar kan ik mijn mobiele dataverbruik inzien?

Je kunt je dataverbruik inzien via Mijn Ziggo of de Ziggo Mobiel app. Lees meer over je dataverbruik.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo