Mobiel doorschakelen

Wil je je mobiele nummer doorschakelen naar een ander telefoonnummer? Hier lees je hoe je dat doet.

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Je kunt Doorschakelen activeren in de instellingen van je mobiele telefoon. Kijk in de handleiding van je toestel of op Ziggo Toestelhulp hoe je dit doet. Lukt het niet via de instellingen van je telefoon? Kijk dan in de handleiding van je telefoon of gebruik onderstaande codes:

Optie Code
Doorschakelen in alle gevallen aanzetten **21* <nummer> # <bellen>  
Doorschakelen in alle gevallen uitzetten ##21#<bellen>
Doorschakelen bij geen gehoor aanzetten **61* <nummer> # <bellen>
Doorschakelen bij geen gehoor uitzetten ##61# <bellen>
Doorschakelen bij niet bereikbaar (telefoon staat uit) aanzetten **62* <nummer> # <bellen>
Doorschakelen bij niet bereikbaar (telefoon staat uit) uitzetten ##62# <bellen>
Doorschakelen bij bezet aanzetten **67* <nummer> # <bellen>
Doorschakelen bij bezet uitzetten ##67# <bellen>
Alle vormen van doorschakelen uitzetten ##002# <bellen>
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo