Hulp bij inloggen in de Ziggo Mobiel app

Hulp bij inloggen in de Ziggo Mobiel app

Je hebt geprobeerd in te loggen in de Ziggo Mobiel app met het Mijn Ziggo account voor je vaste diensten. Dat werkt helaas niet en je ziet de melding 'Geen producten bekend'. Met dit stappenplan maak je in een paar stappen een apart Mijn Ziggo account aan voor de Ziggo Mobiel app waarmee je wél kunt inloggen.

Controleer je abonnement

Met het juiste Mijn Ziggo account werkt de Ziggo Mobiel app voor bijna alle Mobiel abonnementen. Er zijn wel een paar uitzonderingen. Sommige oudere abonnementen werken sowieso niet met de Ziggo Mobiel app. 

Geschikte abonnementen voor de Ziggo Mobiel app

  • Voldoende (4G)
  • Ruim (4G)
  • Enorm (4G)
  • Familie (4G)
  • Basis
  • Meer
  • Regelmatig
  • Eindeloos

Ongeschikte abonnementen voor de Ziggo Mobiel app

  • Veel
  • Heel Veel
  • Héééél Veel

Geen idee welk abonnement je hebt? Dan kom je er zo achter:

Is je abonnement besteld ná 13 april 2015?
Dan is je abonnement geschikt.

Is je abonnement besteld vóór 13 april 2015 en heette het toen UPC Mobiel?
Dan is je abonnement geschikt.

Is je abonnement besteld vóór 13 april 2015 en heette het toen Ziggo Mobiel?
Dan is je abonnement helaas ongeschikt.

Is je Mobiel abonnement geschikt voor de Ziggo Mobiel app? 

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice