Problemen met inloggen in Mijn Ziggo

Problemen met inloggen in Mijn Ziggo

Wil je inloggen in Mijn Ziggo om je gegevens, factuur of je verbruik te zien, maar lukt dit niet? Dan kan het zijn dat je andere inloggegevens nodig hebt. Met dit stappenplan kom je daar in een paar stappen achter.

Welk abonnement gebruik je?

We gaan je helpen met inloggen in Mijn Ziggo. Om je goed te helpen vragen we je eerst je abonnement te kiezen. Daar hangt namelijk vanaf hoe en waar je kunt inloggen om je facturen en gegevens van Mobiel in te zien. Er zijn drie opties:

Voldoende (4G), Ruim (4G), Enorm (4G), Familie (4G) of Samen 4G

  • Afgelopen maand werd je Mobiel factuur afgeschreven door Ziggo Services.

Veel, Heel Veel of Héééél Veel

  • Afgelopen maand werd je Mobiel factuur afgeschreven door Buckaroo Stichting Derdengelden.

Basis, Meer, Regelmatig of Eindeloos

  • Afgelopen maand werd je Mobiel factuur afgeschreven door Ziggo Services.

Welk abonnement heb je?

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo