U bent niet geabonneerd op deze zender

Zie je de melding U bent niet geabonneerd op deze zender op je tv of in je elektronische programmagids? Lees hier wat deze melding betekent en hoe je het oplost.

Wat betekent deze melding?

Je kijkt televisie via een Ziggo Mediabox XL. Zodra je de melding U bent niet geabonneerd op deze zender in beeld ziet kan je mediabox het kanaal niet laten zien. Bijvoorbeeld omdat de de zender niet in je abonnement zit of omdat het apparaat niet bijgewerkt is met de juiste informatie over je abonnement.

Zo los je deze melding op

  • Controleer of de zender bij je abonnement hoort. Ons basis tv-pakket heet TV Standard en het uitgebreide tv-pakket heet Movies & Series XL.
  • Valt deze zender buiten je abonnement? Bestel dan een extra zender pakket
  • Zit deze zender in je abonnement? Dan moet de zender of zenders hersteld worden op je Mediabox XL.

Meer weten over deze melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten deze melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van deze melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo