U bent niet geabonneerd op deze zender

U bent niet geabonneerd op deze zender

Heb je een Ziggo Mediabox XL en zie je de melding U bent niet geabonneerd op deze zender op je tv of in je elektronische programmagids? Dan zit de zender niet in je abonnement of is het apparaat niet bijgewerkt met de juiste informatie over je abonnement. In ons stappenplan leggen we je uit hoe je dit oplost.

Is je Ziggo Mediabox XL offline?

Je Mediabox XL ontvangt een paar keer per dag informatie over de zenders in je abonnement. Als het apparaat een tijdje uit heeft gestaan of geen verbinding meer heeft met het netwerk van Ziggo kan de informatie achterhaald zijn. Je kunt dan de foutmelding 'U bent niet geabonneerd op deze zender' te zien krijgen terwijl de zender gewoon in je abonnement zit. Controleer daarom eerst of de Mediabox XL nog verbinding heeft met ons netwerk.

Kijk daarvoor op de voorkant van je Horizon Mediabox. Zie je daar het woord offline staan in het rood?

Meer weten over deze melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten deze melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van deze melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo