Foutcode E101-4

Of de melding 101-4

Je ziet foutcode E101-4 als een zender niet gevonden wordt binnen je abonnement.

Wat betekent foutcode E101-4?

De Mediabox XL controleert of de zender die je bekijkt bij je abonnement hoort. Als dat niet het geval is, kun je deze melding te zien krijgen. 

Zo los je foutcode E101-4 op

Soms is de smartcard even kwijt welke zenders bij je abonnement horen. Dat is makkelijk te verhelpen door het zenderaanbod opnieuw op te halen. Dat doe je in Mijn Ziggo.

1. Log in in Mijn Ziggo

2. Ga naar Producten

  • Scroll in de tab Televisie naar beneden tot je de digitale ontvanger ziet waarmee je de foutcode krijgt.
  • Klik op Zenders en pincode herstellen

3. Haal de zenders opnieuw op

Check of de smartcard in de ontvanger of tv zit. En zorg dat het apparaat ook aanstaat.

Kies op het tabblad Zenderaanbod ophalen voor Opnieuw ophalen.

Het kan tot 15 minuten duren voor alle zenders zijn opgehaald.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1001 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1001 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1001 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo