Foutcode 9961

Hieronder leggen we je in het kort uit wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent 9961?

De Ziggo Mediabox XL is via een netwerkkabel of wifi verbonden met je thuis- of bedrijfsnetwerk. De mediabox hoort dan ook een ip-adres van je wifi-modem of router te krijgen, zodat het apparaat kan communiceren met andere apparaten in je netwerk. Je ziet foutcode 9961 als de Mediabox XL geen ip-adres meer krijgt. Dat kan gebeuren als er iets veranderd is in je netwerk, zoals een nieuw wifi-modem of aangepaste instellingen.

Zo los je foutcode 9961 op

Maak opnieuw verbinding met je netwerk. Dan ben je binnen een paar minuten weer verbonden en zal de foutcode verdwijnen.

Zo maak je opnieuw verbinding met je thuisnetwerk

De nieuwste vragen over de Ziggo Mediabox XL

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9961 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9961 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9961 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over de Ziggo Mediabox XL

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo