Foutcode 9941

Hieronder leggen we je in het kort uit wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 9941?

De Ziggo Mediabox XL is via een netwerkkabel of wifi verbonden met je thuis- of bedrijfsnetwerk. De mediabox hoort dan ook een ip-adres van je wifi-modem of router te krijgen, zodat het apparaat kan communiceren met andere apparaten in je netwerk. Je ziet foutcode 9941 als de Mediabox XL geen ip-adres meer krijgt. Dat kan gebeuren als er iets veranderd is in je netwerk, zoals een nieuw wifi-modem of aangepaste instellingen.

Zo los je foutcode 9020 op

Maak opnieuw verbinding met je netwerk. Dan ben je binnen een paar minuten weer verbonden en zal de foutcode verdwijnen.

  1. Gebruik je een netwerkkabel? Koppel die dan eerst los. Sluit de netwerkkabel pas weer aan na de laatste stap.
  2. Druk op je Mediabox XL afstandsbediening op Menu
  3. Selecteer Opties.
  4. Selecteer Mijn Thuisnetwerk en druk op OK.
  5. Selecteer Instellen Thuisnetwerk en druk op OK.
  6. Selecteer Op het modem en druk op OK.
  7. Kies hoe je je Ziggo Mediabox XL wilt verbinden met je wifi-modem en volg de instructies in beeld. 

We raden je aan om altijd via een netwerkkabel te verbinden. Dat zorgt voor een stabiele verbinding met je thuisnetwerk.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo