Foutcode 9020

Je wilt persoonlijke media afspelen op de Ziggo Mediabox XL, maar je mediabox kan geen verbinding maken met je thuis- of bedrijfsnetwerk. Hierdoor geeft de Mediabox XL de foutmelding 9020. Op deze pagina lees je hoe je dit oplost.

Wat betekent foutcode 9020?

Je Mediabox XL kan persoonlijke media zoals films en muziek die op je pc staan ook afspelen. Dit heet media streamen. Je Mediabox XL maakt hiervoor gebruik van de mediaserver-software op je computer. Bijvoorbeeld Twonky Mediaserver. Foutcode 9020 zie je als de Mediabox XL geen verbinding meer kan maken met je thuisnetwerk.

Zo los je foutcode 9020 op

1. Is er nog verbinding met je netwerk?

Gebruik je een los wifi-modem voor internet? Dan heeft je Mediabox XL verbinding nodig met het wifi-modem voor het afspelen van persoonlijke media. Deze verbinding kan verbroken zijn als er iets in je thuis- of bedrijfsnetwerk is veranderd of als je een nieuw modem hebt geïnstalleerd. 

Zo maak je opnieuw verbinding met je thuisnetwerk

2. Is je mediaserver software up-to-date?

Met mediaserver-software kun je foto's en filmpjes streamen naar je Ziggo Mediabox. Als deze software op je computer niet up-to-date is kan dit ook het probleem veroorzaken. Controleer op de website van de softwarefabrikant of je over de laatste versie beschikt.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo