Foutcode 8395

Heb je eindelijk een filmpje uitgekozen en dan zie je opeens een foutmelding in plaats van een film. Hieronder leggen we je in het kort uit wat deze foutmelding precies betekent.

Wat betekent de foutcode 8395?

De foutcode 8395 betekent dat onze servers je pincode niet goed hebben ontvangen. Je bestelling is hierdoor niet goed afgerond. 

Zo los je foutcode 8395 op

1. Probeer het opnieuw

Zou je het nog een keer willen proberen? Meestal lukt het dan wel. 

2. Reset je pincode

Als het de tweede keer niet lukt, dubbelcheck dan je pincode. Standaard is de pincode 0000. Heb je ooit zelf een pincode bedacht en ben je die vergeten? Herstel hem dan even, zodat je zeker weet dat je de juiste invult.

3. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo