Foutcode 8230 en 8232

Je wilt een film of serie On Demand, via Movies & Series of met Ziggo Replay bekijken. Dit is helaas niet gelukt vanwege een technisch probleem in ons netwerk. Hier lees je meer over deze foutcode.

Zo los je foutcodes 8230 en 8232 op

1. Wacht even... en probeer het opnieuw

Vaak is foutcode 8230 of 8232 eenvoudig te verhelpen door het nog een keer te proberen. Druk de foutcode weg met de Terug-knop op je afstandsbediening en probeer het later opnieuw.

2. Stekker eruit, stekker erin

Herstart de Mediabox XL. Dat doe je zo: 

  1. Haal de stekker uit het stopcontact.
  2. Wacht tien seconden.
  3. Steek de stekker terug in het stopcontact.

Probeer hierna opnieuw je programma te starten. 

3. Blijft de foutcode terugkomen?

Het programma, de film of de serie die je via interactieve televisie wilt bekijken is niet beschikbaar. Dit probleem kun je helaas niet zelf oplossen. Wil je ons daarom even bellen? Dan lossen we het probleem voor je op.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo