Foutcode 8230 en 8232

Hieronder leggen we je in het kort uit wat deze foutmelding precies betekent.

Wat betekenen de foutcodes 8230 en 8232?

Je wilt een film of serie On Demand, via Movies & Series of met Ziggo Replay bekijken. Dit is helaas niet gelukt vanwege een technisch probleem in ons netwerk. 

Zo los je foutcodes 8230 en 8232 op

1. Wacht even... en probeer het opnieuw

Vaak is foutcode 8230 of 8232 eenvoudig te verhelpen door het nog een keer te proberen. Druk de foutcode weg met de Terug-knop op je afstandsbediening en probeer het later opnieuw.

2. Herstart je Mediabox XL

Herstart de Mediabox XL. Dat doe je zo: 

  1. Haal de stekker uit het stopcontact.
  2. Wacht tien seconden.
  3. Steek de stekker terug in het stopcontact.

Probeer hierna opnieuw je programma te starten. 

3. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Het programma, de film of de serie die je via interactieve televisie wilt bekijken is niet beschikbaar. Dit probleem kun je helaas niet zelf oplossen. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo