Foutcode 8220

Het bestellen van een film of serie of terugkijken met Ziggo Replay is helaas niet gelukt. Hier lees je precies waarom niet en hoe je het oplost.

Wat betekent de foutcode 8220?

Zodra je een film of serie met Ziggo On Demand of Movies & Series wilt afspelen, maakt je Ziggo Mediabox XL verbinding met ons netwerk. Als dat niet lukt of als de mediabox te lang geen bericht van het netwerk terugkrijgt zie je foutcode 8220. 

Zo los je foutcode 8220 op

1. Wacht even... en probeer het opnieuw

Vaak is foutcode 8220 eenvoudig te verhelpen door het nog een keer te proberen. Druk de foutcode weg met de Back-knop op je afstandsbediening en probeer het opnieuw.

2. Herstart je Mediabox XL

Blijft de foutcode terugkomen? Dan moet de Mediabox XL even herstart worden. Dat doe je eenvoudig met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat voor minimaal tien seconden uit en zet hem daarna weer aan.

3. Is er een storing bij Ziggo?

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen.

4. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo