Foutcode 8182

Je wilt met Ziggo On Demand iets kijken of je bent door de catalogus aan het bladeren en je ziet foutcode 8182. Geen paniek, we leggen je uit hoe dit komt en hoe je het oplost.

Wat betekent de foutcode 8182?

De verbinding tussen je Mediabox XL en onze On Demand catalogus is verbroken. Hierdoor kun je even niks On Demand afspelen of bladeren door ons aanbod. De Mediabox XL laat de foutcode 8182 zien.

Zo los je foutcode 8182 op

1. Is er een storing bij Ziggo?

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen.

2. Herstart je Mediabox XL

Herstart de Mediabox XL door de aan-uitknop op de achterkant voor tien seconden uit en weer aan te zetten. 

3. Fabrieksinstellingen herstellen

Heeft het herstarten van de Mediabox XL het probleem niet opgelost? Zet dan de mediabox terug naar de fabrieksinstellingen. Geen zorgen, hierbij raak je geen opnames kwijt. We leggen je in het stappenplan uit hoe je de Mediabox XL opnieuw kan instellen.

4. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo