Erg vervelend dat je een foutcode te zien krijgt in plaats van die leuke serie of spannende film. Probeer het opnieuw door tien seconden te wachten en de film of serie opnieuw te starten. Omdat we willen voorkomen dat je deze foutcode in de toekomst weer te zien krijgt, zijn we druk bezig ons netwerk uit te breiden. Hiermee voorkomen we dat er vertragingen ontstaan die deze foutcode veroorzaken.
Lukt het helemaal niet om een On Demand film of serie te bestellen? Herstart dan altijd eerst de Mediabox XL met de aan-uitknop linksachter op het apparaat. Zet de mediabox altijd minimaal tien seconden uit voor je hem weer aanzet.
Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.
Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.
Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.