Foutcode 8110

Je probeert een film of serie te bestellen of met Ziggo Replay een programma terug te kijken. Dat is helaas niet gelukt. Hier lees je hoe je het oplost.

Wat betekent de foutcode 8110?

Zodra je een film of serie bestelt met Ziggo On Demand of Movies & Series stuurt de Ziggo Mediabox XL een signaal naar ons netwerk. Hierna begint de film of serie met afspelen. Als het versturen of ontvangen van dit signaal mislukt, krijg je een foutcode te zien, zoals foutcode 8110.

Zo los je foutcode 8110 op

1. Wacht even... en probeer het opnieuw

In de meeste gevallen is foutcode 8110 simpelweg te verhelpen door het nog een keer te proberen. Druk de foutcode weg met de Back-knop op je afstandsbediening en probeer het opnieuw.

2. Herstart je Mediabox XL

Blijft de foutcode terugkomen? Dan start je de Mediabox XL even opnieuw op. Dat doe je eenvoudig met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat minimaal tien seconden uit en daarna weer aan.

3. Is er een storing bij Ziggo?

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen.

4. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo