Foutcode 8062

Hieronder leggen we je in het kort uit wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 8062?

Als je een On Demand film of serie probeert te pauzeren, door te spoelen of terug te spoelen, stuurt de Mediabox XL een signaal naar ons netwerk. Daar wordt de gewenste actie geregistreerd die je vrijwel direct terugziet op je tv. Als dat signaal wordt vertraagd of niet aankomt, kun je de film of serie niet pauzeren, terugspoelen of doorspoelen. Het resultaat is dan foutcode 8062.

Zo los je foutcode 8062 op

De oplossing is gelukkig heel simpel: probeer het even opnieuw. Je zult merken dat je verzoek nu wel doorkomt en je alsnog kunt pauzeren, doorspoelen of terugspoelen. 

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8062 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8062 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8062 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo