Foutcode 8062

Je probeert een film of serie via Ziggo On Demand of Movies & Series te pauzeren, door- of terug te spoelen, maar je krijgt een foutmelding. We leggen je in het kort uit wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 8062?

Als je een On Demand film of serie probeert te pauzeren, door te spoelen of terug te spoelen, stuurt de Mediabox XL een signaal naar ons netwerk. Daar wordt de gewenste actie geregistreerd die je vrijwel direct terugziet op je tv. Als dat signaal wordt vertraagd of niet aankomt, kun je de film of serie niet pauzeren, terugspoelen of doorspoelen. Het resultaat is dan foutcode 8062.

Zo los je foutcode 8062 op

De oplossing is gelukkig heel simpel: probeer het even opnieuw. Je zult merken dat je verzoek nu wel doorkomt en je alsnog kunt pauzeren, doorspoelen of terugspoelen. 

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo