Foutcode 8020

De verbinding met interactieve televisie is verbroken. Hierdoor krijg je foutcode 8020 in beeld. Hier leggen we je uit hoe je het oplost.

Wat betekent foutcode 8020?

Je ziet foutcode 8020 zodra de verbinding met ons interactieve netwerk even wegvalt. Hierdoor valt Ziggo On Demand, Movies & Series of Ziggo Replay even uit of kun je niet door het menu navigeren.

Zo los je foutcode 8020 op

1. Is er een storing bij Ziggo?

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen.

2. Is de Mediabox XL nog online?

Controleer het display van de Mediabox XL. Staat hier OFFLINE in het rood? Dan heeft de Mediabox XL geen verbinding met het netwerk van Ziggo. Herstart in dat geval de Mediabox XL door de aan-/uitknop op de achterkant voor 10 seconden uit en weer aan te zetten. Blijft het OFFLINE-lampje branden? Bel ons. Dan zorgen we er samen voor dat de Mediabox XL weer online komt.

Offline lampje Ziggo Mediabox XL

3. Wacht even... en probeer het opnieuw

Brandt er geen OFFLINE-lampje op de Mediabox XL? Dan kan het een tijdelijke onderbreking zijn. Wacht 10 seconden en probeer het On Demand-menu opnieuw te openen.

4. Alles geprobeerd, maar de foutcode blijft?

Is die hardnekkige foutcode nog niet weg? Schakelen we gewoon nog een tandje bij. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen verder naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo