Foutcode 7020

Hieronder leggen we je in het kort uit wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent 7020?

Je probeert een app uit de Horizon TV App Store te starten. Tijdens het opstarten van de app probeert de Ziggo Mediabox XL verbinding te maken met ons netwerk, maar dat mislukt. Hierdoor krijg je foutcode 7020 op je scherm.

Zo los je foutcode 7020 op

1. Probeer het opnieuw

In de meeste gevallen is het voldoende om het gewoon nog een keer te proberen. We raden je aan het menu van de Mediabox XL weg te drukken met Back. Ga daarna opnieuw naar het menu en start de app.

2. Controleer of de Mediabox XL online is

Je Mediabox XL heeft een verbinding nodig met het Ziggo netwerk. Als dit niet zo is, dan kun je de Horizon TV App Store niet gebruiken. Kijk op de voorkant van de mediabox. Staat daar in het rood offline? Dan heeft de mediabox geen verbinding met ons netwerk. Los dit op door de Mediabox XL opnieuw op te starten met de aan-/uitknop op de achterkant.

Blijft de Mediabox XL offline? Neem dan contact met ons op.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 7020 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 7020 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 7020 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo