Foutcode 7010

Je wilt een app gebruiken uit de Mediabox XL App Store, maar de app-store geeft foutmelding 7010.  We leggen je hier uit hoe je dit oplost.

Wat betekent de foutcode 7010?

De Mediabox XL App Store is niet beschikbaar. Dat betekent dat de mediabox geen verbinding kan maken met de Mediabox XL App Store.

Zo los je foutcode 7010 op

Controleer of de Ziggo Mediabox XL online is

Je Mediabox XL heeft een verbinding nodig met het netwerk van Ziggo. Als dat niet zo is dan kun je de Mediabox XL App Store niet gebruiken. Kijk op de voorkant van de mediabox. Zie je hier een rood offline-lampje branden? Dan heeft de mediabox geen verbinding met ons netwerk. Los dit op door de Mediabox XL opnieuw op te starten met de aan-uitknop op de achterkant.

Blijft de Mediabox XL offline? Neem dan contact met ons op.

Offline lampje Ziggo Mediabox XL

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo