Foutcode 6224
De Ziggo Extra Mediabox XL maakt geen verbinding met de Ziggo Mediabox XL. We lopen hier de mogelijke oorzaken en oplossingen met je door.
De Ziggo Extra Mediabox XL maakt geen verbinding met de Ziggo Mediabox XL. We lopen hier de mogelijke oorzaken en oplossingen met je door.
Je hebt de Extra Mediabox XL net aangezet om tv te gaan kijken. Het apparaat heeft geprobeerd verbinding te maken met de Mediabox XL en dat is niet gelukt. Daarom zie je foutcode 6224.
Omdat de Extra Mediabox XL geen verbinding maakt met de Mediabox XL is dat ook het startpunt om het probleem op te lossen. Loop dus even naar de Mediabox XL.
De snelste oplossing voor dit probleem is dat je de Mediabox XL even opnieuw opstart. Probeer dat daarom als eerste met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat minimaal tien seconden uit en zet hem daarna weer aan.
Wacht tot je weer beeld hebt op je tv bij de Mediabox XL. Loop daarna terug naar je Extra Mediabox XL en herstart deze met de aan-uitknop.
Als de Mediabox XL de verkeerde energie-instellingen gebruikt, kan de verbinding met de Extra Mediabox XL worden verbroken. Je ziet dan foutcode 6224.
Herstart daarna de Extra Mediabox XL met de aan-uitknop op de achterkant.
Is je Extra Mediabox XL met een netwerkkabel verbonden aan de Mediabox XL? Dan wordt de verbinding binnen een minuut automatisch hersteld als je de bovenstaande twee oplossingen hebt gevolgd. Wacht daarom even af.
Is de Extra Mediabox XL met een coaxkabel of draadloos verbonden met de Mediabox XL en hebben bovenstaande oplossingen niet geholpen? Koppel dan de mediaboxen door de apparaten opnieuw in te stellen. Het is belangrijk dat je dat in deze volgorde doet:
Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.