Foutcode 6212

Door een verbindingsprobleem met de Ziggo Mediabox XL moet je de Extra Mediabox XL opnieuw installeren. Hier leggen we je uit hoe je dat doet.

Wat betekent foutcode 6212?

De Ziggo Extra Mediabox XL heeft de grotere Mediabox XL nodig om zijn werk te doen. Omdat er iets in de verbinding tussen beide apparaten is veranderd, moet je de Extra Mediabox XL opnieuw installeren. Daarna kijk je weer ontspannen tv met de Extra Mediabox XL.

Zo los je foutcode 6212 op

De Extra Mediabox XL installeer je eenvoudig opnieuw door de instructies op het scherm te volgen. Maar let op: voordat je dit doet is het belangrijk dat je eerst de oude verbinding uit het geheugen van de Mediabox XL haalt. Dat doe je zo:

  1. Zet de Mediabox XL aan.
  2. Druk op de Menu-knop.
  3. Ga naar Opties.
  4. Selecteer Uitgebreide instellingen en druk op OK.
  5. Vul de pincode in. Die is standaard 0000 en druk op OK.
  6. Ga naar Mediabox XL en druk op OK.
  7. Ga naar Verbreek de verbinding met de Extra Mediabox XL en druk op OK.
  8. Selecteer Verder en druk op OK.
  9. Druk op OK.

Loop hierna naar de Extra Mediabox XL, druk op de OK-knop van je afstandsbediening en volg de instructies op je tv om de mediabox opnieuw te installeren.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6212 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6212 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6212 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo