Foutcode 6080

Hieronder lees je wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 6080?

Zie je foutcode 6080? Dan heeft de Mediabox XL nog geen IP-adres.

Zo los je foutcode 6080 op

We nemen de meest voorkomende oorzaken en oplossingen met je door. 

1. Herstart de Mediabox XL

Herstart hierna de Mediabox XL door de stroom eraf te halen. Dat doe je met de aan/uit-knop achter op het toestel. Na tien seconden zet je de Mediabox XL weer aan. Meestal verdwijnt de foutcode daarna.

2. Is er een storing bij Ziggo?

Controleer of er een storing is bij je in de buurt. Dat kan de oorzaak zijn. Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. 

De nieuwste vragen over Mediabox XL

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo