Foutcode 6080

Hieronder lees je wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 6080?

Zie je foutcode 6080? Dan heeft de Mediabox XL nog geen IP-adres.

Zo los je foutcode 6080 op

We nemen de meest voorkomende oorzaken en oplossingen met je door. 

1. Herstart je mediabox

Door de Mediabox XL te herstarten maak je opnieuw verbinding met ons netwerk. Dat doe je eenvoudig met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat voor minimaal tien seconden uit en zet hem daarna weer aan. Meestal verdwijnt de foutcode daarna.

2. Is er een storing bij Ziggo?

Controleer of er een storing bekend is bij je in de buurt.

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox XL door tien seconden de stroom eraf te halen.

3. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Heb je nu nog steeds die hardnekkige foutmelding in beeld? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je ons even bellen? Dan zoeken we samen naar de oplossing.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo