Foutcode 6040

De Ziggo Mediabox XL heeft geprobeerd verbinding te maken met het netwerk van Ziggo. Dit is helaas niet gelukt en daarom zie je foutcode 6040. Hier lees je hoe deze foutcode oplost.

Wat betekent foutcode 6040?

De Mediabox XL heeft geen verbinding (meer) met het Ziggo netwerk. Die heeft de mediabox nodig zodat hij weet welke zenders er in je pakket zitten. Ook zorgt een verbinding met ons netwerk ervoor dat je Movies & Series films en series kunt kijken of programma's opnieuw kunt kijken met Replay.

Zo los je foutcode 6040 op

1. Herstart je mediabox

Door de Mediabox XL te herstarten maak je opnieuw verbinding met ons netwerk. Dat doe je eenvoudig met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat voor minimaal tien seconden uit en zet hem daarna weer aan.

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo