Foutcode 3090

Je probeert iets op te nemen of je wil een opname afspelen van de harde schijf van de Ziggo Mediabox XL. Dit lukt niet waardoor je de foutcode 3090 ziet. Lees hier hoe je dit oplost.

Wat betekent foutcode 3090?

De Mediabox XL kan de harde schijf niet lezen. De mediabox gebruikt de harde schijf om programma's mee op te nemen. Hierdoor kun je even geen opnames afspelen of opnames maken. 

Zo los je de foutcode 3090 op

1. Wacht even...en probeer het opnieuw

De harde schijf van de Mediabox XL is soms even niet toegankelijk. De oplossing kan daarom heel simpel zijn door met je afstandsbediening het menu uit te gaan met de Terugknop en even 5 seconden te wachten. Probeer hierna opnieuw je opnames te openen via het menu.

2. Laat ons de harde schijf opschonen

Is het probleem niet opgelost of blijf het probleem steeds terugkomen? Dan moet de harde schijf opgeschoond moet worden. Dit doen wij op afstand voor je. Je hoeft ons alleen even te bellen en wij maken het direct voor je in orde.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 3090 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 3090 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 3090 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo