Foutcode 243

Deze foutcode zie je als Ziggo GO een reactie van de server verwacht, maar deze niet krijgt. Hier lees je hoe je dat oplost.

Wat betekent foutcode 243?

Deze foutmelding kan voorkomen op het moment dat Ziggo GO een reactie van de server verwacht, maar deze niet krijgt. In de praktijk merk je dit bijvoorbeeld op het moment je apparaat van netwerk wisselt of doordat je tijdelijk geen verbinding had terwijl je de aanvraag doet voor Replay TV.

Zo los je foutcode 243 op

Je kunt de oorzaak van foutcode 243 niet zelf verhelpen. Wil je toch graag tv-kijken via Ziggo GO, probeer dan een ander netwerk te gebruiken of te kijken op een ander apparaat. 

Het is ook een optie om te kijken met de Ziggo GO app via je mobiele verbinding (3G of 4G). Let dan wel op je dataverbruik.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo