Foutcode 2020

Heb je een Ziggo Mediabox XL met de foutcode 2020 op sommige of alle kanalen, afgewisseld met blokken en strepen in beeld? Lees hoe je dit kunt verhelpen.

Heb je een andere mediabox of een tv met interactieve Ziggo CI+ Module en lukt het niet om films en series af te spelen met de rode knop? Ga dan naar het stappenplan Interactieve tv werkt niet.

Wat betekent foutcode 2020?

Vanuit je tv-aansluiting loopt er een coaxkabel naar je Mediabox XL. Hiermee wordt het tv-signaal naar de mediabox verstuurd. De kwaliteit van het tv-signaal is helaas niet goed genoeg om een foutloos beeld te geven. De Mediabox XL laat daarom foutcode 2020 zien. En misschien zie je ook nog andere verstoringen in beeld.

Zo los je foutcode 2020 op

De foutcode wordt veroorzaakt door geen of een slecht tv-signaal. Signaalproblemen kunnen ontstaan door een verouderde kabel, wandcontactdoos of slechte connectoren. Het kan ook komen door een storing in ons netwerk. Check snel waar het probleem zit.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 2020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 2020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 2020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo